Sunday, April 17, 2011

kemas oh kemas

assalamualaikum

orang kate hari ahad adalah hari sekeluarga. maka hari ahad ni merupakan hari sekeluarga aku mengemas seisi rumah. *baru nak layan novel. hukhukhuk walaupun kat umah nie hanya ade aku, puan mak, encik abah n encik along. maka kami berempat saje ar yg kemas. *cehhh..naseb bek cik adik adik aku x balek, kalo x memang kene buli ngan aku ar gamaknya.

encik along ditugaskan mengemas depan dan kotak kotaknya. encik abah plak ditugaskan untuk...erkkk encik abah dah tido pon. puan emak dan aku kemas dapur n luar kawasan dapur. macam biasa ar, puan emak suka deco deco umah dia, tapi dia tukang tunjuk je, haku yang tukang ubah. cehhh =.=".

begitu ar terjadi pada hari ahad. tapi jangan risau, dalam banyak banyak hari ahad hanya setahun sekali je yang nak kemas umah sama sama. kalo x, semua ada depan tv sambil goyang goyang kaki layan CSI. dan rumah pada hari ahad lah rumah paling sepah sebab semua happy melayan diri sendiri tanpa rajin mengemas. dan isnin tue adalah hari paling happy aku kemas rumah sorang sorang =.=".

x sabar nak tunggu cik adik aku dr langkawi balik sbb lepas ni turn beliau plak. hehehe ^^

1 comment:

  1. nasib kome le kene kemas umah....aku x m0 msuk campur....hehehe~ ^^
    nti aku blek nak kodo' tido puas2 je....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA(gelak jahat)

    ReplyDelete