Saturday, April 16, 2011

aku bangga punya abg seperti kamu ^^

assalamualaikum

sumpah aku mmg bangga ade abang persis kamu. kenapa aku bodek dia? ni bkn bodek tp kate kate perli yg manis didengar oleh semua orang. hehehe. abg aku sorang ni memang sangat pandai memasak. * kalo kak milah tau ni kembang kempis hidung dia. tapi satu perangai dia je yg aku amat ar suke menolong (bapak fedap ngan beliau) iaitu terpaksa kemas semua bahan bahan sebelum beliau masak. dan selepas beliau masak. dari x de kerja terus ade kerja kalo beliau ni masuk dapur. naseb kamu masak sedap wahai encik along. kalo x dah berguni guni haku nyumpah kamu. kadang kadang terasa alergic plak kalo beliau kate nak masak. walaupun aku ngan rela hati (oh x) menolong membasuh pinggan mangkuk periuk besen tapis yg beliau pakai. (naseb bek beliau jarang jarang masak) apa apa pon makan tetap makan. aku berharap sgt supaya encik along ni cepat kawen ngan cik tunang dia supaya kalo dia sepah sepah untuk masak masak ada org tukang kemas. xde ar aku penat dah pasni *ampun kak milah oi.  tp ape ape pon encik along. kamu masak memang sedap n best ar walaupun aku sakit hati mengemas. hehehe. kak milah pasni habis ar kamu. turn kamu plak sakit hati ngan beliau. tunggu masa saje.

walau ape pon, beliau memang best dan seporting (erkk..terpuji plak) dan sgt caring ngan adik adik beliau lagi lagi aku. * x pon. hari hari kene buli ngan beliau =.=" kalo ajak g karok beliau adelah seorg yg sgt rajin ikot. sape sape x de geng leh ajak beliau. sore boleh tahan ar.  hahaha. tp mcm biasa ar, along tetap along x kan jd org lain. sabar je ar. dah kawen baru berubah kot (aminnn) ^^

kepada kak milah a.k.a kak amy. pasni turn kamu plak kene buli ngan encik along. yesss!!!!

ni ar abgku yg hensem *x pon* ngan tunangnya kak amy yg cun (erkk)

2 comments:

  1. hahaha~
    bru ko tau cam ne klu c along ni msuk dapurrr.....huhu... ^^

    ReplyDelete
  2. dah tau lame dah. tp makin sakit hati plak ngan beliau ni...hahaha

    ReplyDelete