Friday, April 15, 2011

KINI TIADA RAHSIA LAGI

assalamualaikum

dah lame x bukak ini beloog. rase dah banyak dah sawang sawang kat beloog ni. tp disebabkan atas kerajinan cik amoi aris membersihkan sawang sawang yg ade, make dgn ini aku telah pon mengupdatekan satu lg entry aku. *ngah semangat mengupdate, nanti bln dpn aku update cite lain plak. hehehe. * berkulat ar beloog aku ni gamaknya. ^^

ok, oleh sebab cik amoi aris telah bersusah payah mengeditkan ngan upah kaseh sayang aku. aku pon nak cerita kisah baru baru ni yang berlaku dlm hidup aku. aku telah kapel ngan kekasih gelap aku ini selama 8thn ++ dan thn ni adelah thn ke-9 kami. so aku telah mengambil step pertama aku iaitu bagi tau mak n abah aku berkawan ngan sape. *bayangkan 8thn aku sorok* mmg aku seorg yg leh dipercayai utk simpan rahsia tol. erkkk. rilex. ramai plak yg membantahnya.-.-' . so atas perbincangan org org tua, ayah aku telah mengeluarkan satu tarikh pade 9hb 4 ni untuk dtg merisik aku. fuhhh. terkejut. tp redah je ar sebab dah kuar tarikh kan. sape suh gatal mulut bg tau awal awal. hehehe. kononnya yg akan dtg dlm 6-10 org saje. tp yg dtg ramai mcm wat majlis tunang plak. xpe xpe.

so kat bawah ni ade pic aku ngan beliau sepanjang majlis berlangsung. bdk bdk x leh dtg time tue. hehehe. 

dari pihak latif. tema biru

cincin tanda

sesi menyarung cincin *tetiba ade sesi ni* aku yg pelik

latif yg malu malu kucing

ok tu ade lah sebahagian gambar gambar yg telah diambil mase hari kejadian. sebenarnya byk lg kat FB tp gambar tue telah diprivatekan. dan utk step yg seterusnya akan berlangsung pade hari dan tarikh yg akan ditetapkan. * aku pon x tau bila*. 


kepada anda yg lain lagi lagi cik amoi aris bilakah mase anda plak.
dan pade cik yuyu zulaikha sile suruh lelaki mase depan kamu melamar kamu dgn secepat yg mungkin ^^



1 comment: