Monday, May 2, 2011

pesta buku

assalamualaikum

benda wajib aku tiap tiap tahun aku akan pergi ke pesta buku di PWTC. kadang kadang datang tak beli pape pon. kadang kadang datang baru beli. tp tahun ni pesta buku sedikit hambar ar. aku pon tak tau nape. rase mcm tak ramai sangat orang datang. n tak banyak sgt buku yg ade. tp ape ape pon ade gak menulis kegemaran aku kat situ walaupun aku tak berpeluang jumpe HLOVATE. *huhuhu. sgt kecewa T..T. kali ni aku dapat gak berjumpe dengan siti rosmizah. walaupun aku sebenarnya tak payah beli novel sebab abah akan tolong carikan tp demi mendapatkan tanda tangan dia aku beli jugak. walaupun abang aku kate rugi je, aku beli lg murah. tp kepuasan membeli tu penting. aku nak jugak jadi customer yang beli novel nie.

walaupun masih boleh nampak lg buku. *selalu nampak orang je. buku satu pon tak nampak. dan aku masih boleh lg usya semua publisher yg aku berkenan. hehehe ^^
 
pesta buku 2011
kami pergi berempat di pesta buku nie. *aku, abg aku yg 1st, tunangnya kak amy, n adik tunang beliau hayati. sangat enjoy. selalu aku pergi ngan adik aku yg last sekali. kalo dia tak nak gi, biasanya aku pergi sorang sorang je. dah hbs usya semua benda baru balik. tapi tahun ni aku g ramai sikit. sajeje nak rase nikmat enjoy bersama sama. *walaupun ade gak sesi hilang hilang ni -..-".

membacekan budaya kite. kakak tunjuk contoh pade org ramai tue
sebelum naik ke atas.
kat tingkat ke 2 ni ade macam macam buku jenis buku sekolah latih tubi. so bagi kitaorang bosan je ar. sebab tak de dak sekolah pon yang ikot kami ni dah. tapi kitaorg sempat ar beli buku upin dan ipn. ramai gila yang beli kat atas tue. offer buku tue, beli 5 rm10 dapat percuma stiker dan topi upin ipin.

ni ar topi dia.
 time aku pakai topi ni, siap ade plak makcik tanye kat mane booth upin ipin ni. huhuhu. sadis tol -..-"

time ni tunggu along datang
dah habis jalan jalan kat tingkat 2, kitaorg pon makan ice krim kat luar n baru ar aku terjumpe booth siti rosmizah. kebetulan beliau ade kat booth. haku pon wat ar muke batak aku nak beli buku terbaru beliau n berkobar kobar nak mintak sign. hehehe

ice krim drumstick vanila
nak sign ^..^
ni ar beliau. kecik je orangnya ^..^
buku terbaru beliau 7 hari mencintaiku. dilancarkan sempena pesta buku. so semua amik peluang ar nak beli, mintak sign n tangkap gambar mcm aku.

ok selepas maghrib kitaorg semua balik. OTW balik tue kitaorg pon layan western ar. best best.

fiske sate ria
 mungkin ade yg tau kedai ni kat mane.

chicken chop kak amy
lamb chop along
lamb chop aku punye ^^
chicken chop kakak a.k.a nor hayati
dah macam promote kedai makan tu plak. habis habis makan kami semua balik ke rumah masing masing. semua balik ngan keadaan kenyang je. hehehe

rugi ar pade sape yang tak join semalam. hehehe.

1 comment: