Thursday, July 28, 2011

bufday gegurl!!!

assalamualaikum.

kali ni nak bercerita pasal bufday gegurl si amoi aris. ape lagi bufday nya jatuh pade 25 julai 2011. so haku berpakat ar ngan dak dak umah haku untuk membuat kejutan ngan membuat party kecil kecil (padahal aliman yang berpakat ngan kitaorg untuk wat party amoi ni, sajeje nak name lebih). kebetulan plak si amoi ni tak tau yang haku balik hari isnin. sebab aku cadang balik hari selasa. tapi tibe tibe dah balik hari isnin. kenapa aku kene balik hari isnin plak, sangat panjang citenya. sape nak tau sile msg aku kat hanpon aku. aliman merangkap pakwe mithali amoi mintak tolong kat kami masak bihun goreng dan katenya dia akan seponser kek. baik sungguh hati beliau. Mr. T sile buat macam tu kat saya. hehehe. haku balik balik kelas pergi ar shopping membeli barang untuk masak. ala kitaorg gi kedai runcit je.

ok cite banyak pon tak best. mempersembahkan hasil yang kami dapat pade hari kejadian.

kek bufday amoi ikhlas dr aliman
bihun hasil buatan anim n zue. aku tukang rasa je
kad bufday dari kami (zue,anim haku n kecah)
amoi wif aliman
c-4-11
yg menjayakan majlis
bergambar bersama hot kakak ^^



terima kasih pade yang sanggup telan bihun n air oren hasil air tangan kami. kalo ade sebarang komplem sile ngumpat di belakang. ape ape pon. happy belated bufday cik amoi aris. thanks kerana sudi jadi cikgu aku 3 sem nie.

No comments:

Post a Comment